Forever21

Har idag fått hem mitt paket från forever21, tog exakt 1 vecka att få paketet:)
Här är bilder på det jag köpt VARNING jag ser för jävlig ut på bilderna:p

Först är det två armband och ett halsband
• sen köpte jag en petrolfärgad skjorta som är lite längre baktill
• sen har vi en skjorta/tunika grå med öppning bak i ryggen
• under har jag ett par fejk läderleggings i olivgrönt (ska inte ha båda plaggen ihop lovar)
• och så har jag en finare klänning då kjolen är lite längre baktill med bälte.
Tycker om mina nya tillskott, tack älskling för den väldigt tidiga julklappen:)
Allt kommer se skyttet ut när jag är stylad självklart för nu är det inget som stämmer;)


Kommentarer
Postat av: ANNA

Jättefina! Du är ju alltid supersnygg! :)

2012-10-24 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0