Hårfärg

Den här helgen har jag varit helledig men man har inte suttit i soffan så mycket för igår va jag en sväng på lokalfotbollens dag och kollade med syster, Pelle och lilla Maya sen åkte vi hem till mamma och pappa och käka lunch. Sen på kvällen hade Tim och jag rödvinsprovning då vi är dåliga på att dricka rödvin och har några flaskor så tog en och den va väldigt mild och god:)
Idag började vi med en god frukost på äggröra och tomater medan Tim hade bacon också , jag klarar inte av fett på morgonen. Sen tog vi en lång promenad i det fina vädret så blev sammanlagt 7 km och gjorde alla mina 10 000 steg där:) så åkte vi till Hanna och Jocke för fika sen för mig vidare till Kalmar för att se Kalmar FF möta Malmö FF med Olle och Micke (ingen match att prata om kan jag säga)!
Nu sitter jag och myser med cookie i knäet:)
Har planer på annan färg i håret så kollar lite olika bilder och lutar åt mörk mahognyrött hår:)

Vad tror ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0