Helgens erbjudande

Ja vad erbjuder denna helg? Jo för mig och Tim blir det lugnt med soffmys och film med gottis då båda två är genomförkylda och jag har feber. Vaknade så i torsdags och har inte blivit något bättre alls:(

Va hos veterinären igår med missen då hon fått öronskabb så mig hatade hon i typ 30 min efter vi kommit hem sen va hon kelig igen som vanligt så hoppas öronskabben försvinner så vi slipper strida så igen:)

Men idag i alla fall tog vi oss in till Kalmar för att ta lite lyxfrukost på hotell packhuset vid hamnen:)
Sen åkte vi och kollade på bärbar dator och tv, blev inget men kolla kostar ju inget;)

Så i soffan här har vi täcke runt oss sen natorgodis, chips, cola zero och snart blir det älskade ben and jerrys oh My appelpie:)

I morgon är städ inplanterat innan vi ska fira systers sambo som fyller 40 år, riktiga festen blir den 20:e då han och en vän ska fira sig samtidigt så tillsammans blir det 70 årsfest så ska bli grymt:)

Ha en grym lördag vad ni än ska göra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0