Fel vecka att börja

Ja detta blev visst helt fel vecka att börja fastan, i alla fall den tiden jag valde. I helgen är det nämligen morsdag så på lördagkväll firar vi hos tims familj och sen på söndagkväll hos mina och fira pappa som fyller år på tisdag och då jag inte får äta efter klockan 6 så blir det svårt och vill inte känna mig otacksam och dum att inte äta med de andra så har jag valt att jag kör denna fastaperioden till fredag sen tar jag paus under helgen för att sen köra igång på måndag igen men med ändrad tid så jag äter mellan 12-20 då det passar bästa alla dagar under hela veckan då man under helgerna aldrig hinner äta middag innan 6 då man ofta grillar eller är bortbjuden.
Sen får jag se hur länge den perioden håller på men i alla fall till midsommar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0