Planera mat

Idag börjar jag inte jobba förrän vid 14.00 så får planera in fastan så jag får i mig tillräckligt. Fick j sovmorgon så äta frukost vid 10 va inga problem och nu blir det omelett så jag kan ta med mig matlåda från igår till jobbet.

Första dagen igår och kände att det gick väldigt bra klarade mig utan att gå hungrig:) min kropp anpassar sig väldigt fort till olika tider vilket är väldigt skönt då kosten är väldigt viktigt att den funkar då träningen inte går lika framåt.

Som en på crossfitgymmet sa som forskar mycket om kroppen att jag har gjort den ultimata nedgången genom att ändra kosten. Tränar du jättemycket och äter vad du vill utan att tänka dig för vad händer då om du blir sjuk och inte kan träna flera veckor?
Jo du går lättare upp kilona igen vilket jag också gjort felet. Nu har jag verkligen inte stressat kroppen genom att känna press att träna vilket gjorde att även att jag drack mycket öl och åt vad jag ville i helgen gick jag inte upp nått alls, det är väldig ovanlig känsla men får mig att släppa panikkänslorna när jag är iväg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0