Startar min periodsfasta idag.

Precis som namnet antyder så innebär periodisk fasta att du fastar i kortare perioder. Det kan handla om att fasta i allt från några timmar upp till flera dagar i rad.
Jag kör en 16 timmarsfasta så jag äter under en 8 timmars tid under dagarna vilket måste vara samma tid varje dag så tagit 10-18 mellan den tiden får jag äta annars resten av tiden får ja dricka kalorifria drycker som kaffe, te och COLA ZERO:)

Periodisk fasta är ett sätt att äta för dig som gärna vill deffa ner dig till låga fettnivåer, hålla dig där, och sedan bygga muskelmassa med högst begränsad fettinlagring.

Får se hur kroppen reagerar, jag kommer äta 3 mål om dagen ändå som jag brukar bara att jag försöker få in det under den perioden, så ibland kan det bli 2 större mål beroende på hur man jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0