6 dagar kvar

Då va det 6 dagar kvar till julafton:) jobbiga är att den tiden går så fort förbi så man hinner knappt njuta och mysa förrän annandagen kommer och det är jobb igen:(

Vem är den idioten som kom på annandagsrean??!!
Julen då ska man vara hemma och mysa med familjen inte jobba och slösa pengar och bli stressad för allt folk.
Eftersom jag har jobbat i butik i mer än 4 år så har jag helt slutat gå på annandagsrean för man är redan trött på sin egna rea i sin butik så man vill bara hem.
Just att vi måste städa upp efter alla som inte verkar orka ta upp kläder från golvet som dom vet så mycket väl om att det va dom som rev ner.
Ibland undrar man hur dom har det hemma om dom kan göra så i en butik och låta saker ligga på golvet och trampa på det. Ska jag komma hem till dig och riva ner dina kläder och stampa på dom får vi se hur kul du tycker det är.

Har vilat hela dagen för att bli av med min förkylning som sitter i och hosta, men den är kvar där den va i morse:( men hostar inte lika mycket nu men blir väl värre sen när man ska prata, för vi ska nämligen till Micke och Anja ikväll på middag då Olle är här från sthlm och vi har inte setts sen bröllopet så ska bli kul:) Och Frida har jag inte heller sett sen dess och dom är tillsammans nu så kul:) Jätteglad för deras skull att dom hittade varandra:) Så treparsmiddag blir det ikväll:)

Tim ska bara komma hem från jobbet och göra sig i ordning så åker vi in.

Detta är jag, Anja, Micke och Olle :) hehe Anja i fullgång med att plocka ris från micke;)




Kommentarer
Postat av: ANNA

Jag fattar inte varför folk blir som hyenor så fort det står rea någonstans? Helt sjukt. Brukar undvika det just därför :)

2010-12-18 @ 16:29:29
URL: http://ettsmultron.blogg.se/
Postat av: Anja

Haha, man kan ju inte gå med massa ris på fracken. Sen att jag hade det innanför klänningen är en annan sak ;)

2010-12-20 @ 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0