Ledig dag

Har varit väldigt skönt med att vara ledig idag, har slängt massa sopor och städat upp lite. Sen kom mina föräldrar på lunch och fika. Sen har jag spelat mitt xbox spel man blir fast för man vill klara saker hela tiden. Detta går ut på att göra uppgifter andra ger en och bli skicklig krigare/jägare och just nu försöker jag lösa en mordgåta men lyckas få alla emot mig hehe så just nu är det kämpigt.

Håller på att göra mat just nu, Tim är på träning så hinner spela lite till för är ändå inget kul på tvn.

Vad ska ni göra på Nyårsafton??
Själv har jag inte en aning och jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Det har blåsts upp så förbannat att det ska vara så fint och stort då men skulle bara vara skönt att ha middag med dom man känner för och bara ha det bra. Någon som är sugen? hehe Skulle gärna velat åka till Anna och Tobbe men jag jobbar nyårsafton till 2 så blir inte av att åka iväg:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0