äntligen är det nästan dax

Imorgon åker vi till Malmö och kommer hem på söndag, ska bli sååå skönt att komma iväg men jobbiga är bara att vi ska köra ner och det snöar och blåser hela tiden:( Så man hade behövt åka på morgonen men Tim måste jobba till halv 1 så blir för honom snabbt hem och göra sig i ordning sen köra.

Idag har jag varit på personalmöte och sen efter 12 så umgicks jag och Sofie och lunchade:) Vi hade säkert kunnat sitta fler timmar på Ming Palace om inte syster hade bestämt träff med mig på modehuset när hon slutade jobba så vi fick dra dit igen och då behövde hon råd i vilka leggings hon skulle köpa på Cubus.
Dom hade 30 % på allt idag så köpte en outfit som jag ska ha med till Malmö för vill vara extra fin när vi går ut och äter. Så det blev en svart kort kjol som är hög i midjan sen ett silvrigt linne och en tunn kofta i trikå svart som va helspets på ryggen jättefin. Den köpte Sofie också hehe.

Sen har jag färgat håret mörkare så det fick syster hjälpa mig med, det blev mörk gyllenbrun:)
Sen kom jag hem för en timme sen och då ser jag när jag kör förbi hemmet att det står en tänd adventsljusstake i fönstret och blir paff, då har tim städat upp och tagit fram ljusstakarna och tänt massa ljus och hällt upp vin till mig (har känt mig väldigt stressad på allt som måste göras i helgen och tills imorgon) så va väldigt glad och det va väldigt uppskattat:) Nu gör vi mat, han ska äta fläskfile och pommes och jag ska äta sallad med keso och tonfisk för prövade massa fina svarta klänningar idag jag skulle velat ha men så inte klokt ut dom måste byta ut speglarna så man slipper se hur tjock man är:( så därför blir det min mat för mådde skitdåligt när jag såg mig själv....

Fixar en bild på hur mitt hår blev i morgon när jag är lite mer fixad:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, nog hade vi de mysigt idag:) den tröjan va fett fin! Hehe

2010-11-25 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0