tillslut

Ja då va det dagen då vi drar ner och Tim fick sluta efter frukost så han är redan hemma och vi väntar på syster som också ska med för hennes gubbe ska med sitt företag till Malmö och göra något under dagen så därför kom vi på att ha en Malmöweekend för då stannar han bara med oss när dom åker hem på kvällen:)

Ska bli sååååå skööööönttttt!!!!!!!!

Och i natt åker min gumma Anna till thailand, hoppas du får det bra och tänk på mig som fortfarande är i kylan;)

Kan det sluta snöa snart för det räcker nu!!!

Ha en bra helg alla för det ska verkligen jag ha:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en jättefin helg! Och ge varandra en kram från mig :) Miss you!

2010-11-26 @ 10:09:51
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0