Dagen efter en fantastisk dag

Då va det en vanlig söndag igen tröttare än vanligt men det är det värt, för i går gifte sig mina under bara micke och anja och jag var tärna. Vi hade jättekul hela dagen, den va perfekt:)
Anja och jag hade fullt upp hela morgonen då klockan ringde vid kl. 6.00 sen va de inte en lugn stund:) Först make up hos beauty center hon va superduktig och jättegullig som gjorde Anjas makeup.
Sen tog vi taxi till frisören, vi va hos bergfeldts och den tjejen va också jätteduktig och Anjas hår blev jättefint:) Jag gjorde mitt hår själv och blev väldigt nöjd:)
Vi blev lite sena där för skulle till fotografen vid 11 men kom nästan 11.10 för micke och olle skulle hämta oss hos frisören men både dom och vi va sena. Men fotografen va inte arg ialla fall. Det var han och hans fru som hade hand om fotograferingen vid slottet hon fixade med smink och så allt såg bra ut i bild, dom va jätteduktiga och roliga:) Så dom va med under hela dagen och på festen efteråt så mycket bilder blev det:)
Så blev klockan 12.55 och gästerna hade satt sig i kyrkan, då kom vi på att psalmen och rispåsarna låg i bilen för blev väldigt stressigt och rörigt så tog aldrig ur den kassen. Så Micke sprang ner och ut ur kyrkan och bort dit kan man säga att han va svett när han kom tillbaka (sen va han nog rätt nervös samtidigt) men vi coolade ner och ställde oss framför dörren och väntade på kyrkklockorna, sen marscherade vi in vilken upplevelse att gå där och alla titta på en riktigt häftigt:) Och så speciellt nervös för min vers jag skulle läsa va jag inte faktiskt det gick jättebra tyckte alla:) Och blev väldigt känslomässigt när dom skulle säga sina kärlekslöften till varandra då Brast det för Micke och fick knappt fram ett ljud (då börjar ju en själv också gråta) men Anja bet i hop och sa sina rader utan problem vilket va väldigt starkt gjort:)
Sen gick vi ut och jag direkt ner till utgången och börjar dela ut rispåsar till alla som vi skulle kasta. När det var färdigt och alla hade kramat om dom så skulle de tas fler kort med hela släkten och vi och så klart ville ju min familj ha bilder på mig och Tim ihop så finklädda:) Dom får ju inte se de så ofta så jag hoppas dom tyckte jag va fin:) Tim blev helt stum när han såg mig komma gående så det är ju ett positivt tecken;)
Sen drog Olle, jag, Tim och Rickard till festlokalen för att fixa det sista innan alla kom, sen ringde vi dit brudparet men tog sin tid och visade sig att bilen hade tappat avgassystemet så det släpade i marken (det var en gammal fin cadillac som dom åkte i) men dom kom fram i alla fall:)
Sen alla tal på festen sen vissa kunde man bara inte låta bli att gråta till för så fint, men ett av de finaste tal var från brudgummen själv då jag och Olle fick ett tack för att vi ställde upp så, sen när han skulle börja tala till sina föräldrar så sprack det för honom igen och började gråta och bara att se hans pappa också börjar grimasera fick en att börja gråta direkt det va väldigt känslosamt tal.
Ja sen har ni ju fått se bilder från festen hur det gick till och hur det såg ut:)

Nu hoppas jag ni Anja och Micke får en underbar smekmånad i Egypten, bara njut så ses vi när ni kommer hem då blir det en helkväll med bilder och mycket prat om bröllopet och resan:)

Vad har hänt i dag då?
Ja har haft en spekulant och tittat på min bil och hon vill köpa den så vi ska fixa affären i veckan:) Så skönt att få den såld:)
Sen ringde Hanna i panik att hon skulle visst stå i kiosken i Lenhovda på hockeymatchen och skulle stå där själv för ingen annan hade kommit så jag ställde upp och åkte med:) vi kom när det hade gått halva första halvlek så va bara att sätta igång och steka hamburgare och koka korv (lite smått panik). Men vi sålde väldigt bra, fick ihop en bra summa men är väl för att vi är så snygga hehe rena dragplåstret i Lenhovda;)

Nu ska jag gå och lägga mig för i morgon börjar allt som vanligt igen. Och ni som undrar så har inte sovit ut än så får hoppas det blir nästa helg mer sovande, lite sjukt när man börjar planera när man ska sova:(

God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för att du räddade mig idag :)

2010-10-10 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0