God morgon

Då va det söndag igen då och en vecka till har gått, går så himla fort så man hinner inte med. är bara 2 veckor tills jag blir gammal;) åh nej dax att börja njuta hehe.

Och det komiska i det hela som hände nu när jag sitter här är att jag dricker ur ett glas med numret 25 i haha jaja jag vet att jag blir det:P

Jobb snart 9-16 sen blir det träning och idag kör jag mage och axlarna, körde ben i fredags så va helt slut och den slog såklart fel på min energi så va jättetrött på jobbet så va inte kul annars blir man ju pigg av träning men inte den gången och nu har jag träningsvärk.

Igår kväll blev det taco och körslagetkväll i soffan, orkade inte mer va jättetrött då det va jättemycket att göra på jobbet stökigt som fan så man hann tömma provrummen och få ut de sen va det bara att gå dit igen för då va dom fulla igen:(
Hoppas det är lite lugnare idag för måste förbereda fönstret lite plockat ut vilka kläder som ska vara med och testa att bygga den ställningen som ska vara med så jag vet hur lätt det är.

Ska nämligen till butiken på giraffen och göra skyltfönstret hos dom och deras fönster är en utmaning då det är litet och trekantigt.
Sen ska jag göra skyltfönstret i vår butik på tisdag så fullt upp men tycker det är kul med fönster och utmaningar är alltid bra för självförtroendet:)

Måste beställa grejer till min tårta med så jag har allt.

Nä äta och göra sig i ordning, ha en bra söndag.

Såhär vill jag att det ska se ut ute nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0