Nya inköp

Jaha då va det söndag igen, Tim sitter och spelar xbox och skriker för det går inte så bra så jag håller mig därifrån;)
Igår köpte Tim och jag ett nytt ljudsystem till TV då vårt förra gått sönder så blev ett sånt här från Onkyo:


(detta är en modell äldre än det vi köpte)

Väldigt bra ljud så är nöjda, skulle man vilja efter nått/några år vilja byta högtalare t ex när man köper hus och vill ha stående baktill om man har större rum så kan man det så man kan byta ut alla delar om man vill så väldigt bra sak. För själva förstärkaren kan hålla i upp till 30 år istället för att köpa det paketet vi tänkte från samsung då hela håller kanske 3-4 år och då måste man köpa helt nytt och då kostar det mer än detta. Detta gick på 4. 444:- på mediamarkt.

Sen va Tim på fotboll så då träffade jag Sofiestumpan så länge och gick på Din sko och hittade där ett par jättefina höstskor som jag inte kunde låta bli så köpte dom för 399:- inte alls farligt:)



Sen satte vi oss på Burger King och snackade:)
Sen skulle Tim och jag gått på bio men matchen va slut vid 6 och den filmen jag ville se gick inte förrän vid 21.30 så vi drog hem och installerade ljudsystemet och kollade på film hemma:)

Köpte hem en ny sorts glass från coop som va jättegod:) Det va från Alvesta glass, dom har många olika sorter men jag tog cocobello det är cocosglass med rostad cocos och chokladsås JÄTTEGOD!!!



Tim fyllde år i fredags så hade kalas då vi bjöd på tacos och idag ska vi på kalas igen och då är det tacos hehe så tacos för hela slanten;)

Sen ska jag träffa Linnea senare och springa 1 mil se hur det går då det är 6 dagar kvar tills vi står på startlinjen för tjejmilen;) Ska bli kul får se hur det går:)

Nu ska jag se hur det går för Tim i spelet, han verkar lugnare i alla fall;) hehe



Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0