personalmöte

Jaha idag skulle jag vara ledig men har ett personalmöte att gå på mellan 8-11 och mellan 10-11 är det jobba lite sen går jag hem igen så då passar jag på att gå och träna när jag ändå är i Kalmar så det blir lite mer värt bensinen som inte är så billig nu direkt:(
Sen blir det hem och plocka som vanligt och se någon film kanske.
Tim glömde mobilen hemma med flit eller inte?;)

Såg på Planet 51 igår, en animerad film den var rätt bra men inte så rolig mer en den lilla rymdvovven hehe.

 

Men en ni måste se som va så jäkla kul va Grown ups haha riktigt min humor det:) Lite killskämt eftersom det handlar om ett killgäng men det är ju min humor;) några av de roligaste skådespelarna är med i denna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0