ändrade planer

Det blir inte träning med personliga tränaren idag, de ringde och ville boka om för han kunde inte så på torsdag vid kl. 10 ska jag dit.
Känns bättre för då ska jag ändå jobba på eftermiddagen så jag slipper köra så mycket till Kalmar för bensinen är skitdyr nu ju och man har redan fått tanka några gånger denna månaden:( 
Så bra att han kunde den dan så jag slipper köra extra. Ska ställa mig på min crosstrainer istället så jag gör något idag i alla fall. Vill ju inte vara en besvikelse för att jag inte tränar nu när jag sagt att nu får det vara nog. Ska skärpa mig med maten också för har blivit mycket i helgen, i alla fall mycket smörgåstårta;) hehe
Men jag vet själv att när jag är ledig så äter inte jag så mycket för är aldrig hungrig då.
Undra om solen kommer fram idag så man kanske kan ta en promenad till stan och kolla lite:)
Vi får se vad dagen ger en.

Längtar till våren kommer och snön försvinner och man börjar se det gröna och knopparna börjar komma och att känna värmen i ansiktet när solen skiner:) Visst är det härligt och höra fåglarna kvittra igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0