År 2010:s händelser


Winzent föddes i Januari:)


Tim och jag förlovade oss 15/3


hansacitys personalfest Våren 2010

Midsommar med det härliga gänget på Gotland

I Eskilstuna hos min favorittjej, såg på Kent där också:)
Och här var jag nästan vit i håret också:) 16 juli

Kents koncert i Eskilstuna

Drog till Göteborg med husvagn med detta härliga paret:)
Fick också veta då att hon va gravid:) jättekul nyhet och väntar med iver på vad det blir;)

Möhippa/svensexa för dessa två

Bröllop 9/10 <3

Torsås marknad med mamma och Marianne

Gick internutbildning i Växjö 15sep-15 dec och fick denna fina av dom:)

Vi åkte till Malmö med syster och hennes karl:)

Åkte också över till Köpenhamn och tivoli på julmarknad


Vi gjorde lite roliga saker under 2010 som jag kommer minnas och jag hoppas det kommer hända minst lika mycket roligt detta året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0