Bestämt mig

Jaha då är dagen över, jag fick med mig syster och titta lite i butiker:) Va på Ikea, mio och rum interiör och kollade soffor sen kollade vi rean lite i klädbutikerna. Jag köpte en enkel tröja på HM för 99:- ordinarie pris också:) Sen köpte jag en collegejacka på ginatricot på rean, jätteskön:)

Sen va jag på Nordig club och träffade Helen som skulle visa mig runt lite och så. Det verkar vara jättebra där och väldigt mycket olika gruppträningar som finns, jag som alltid haft Pilates som favorit och det har dom där:) Jättebra öppetider och massa olika pass olika tider om dagen. Så ska välja Nordic faktiskt för Malkars är dyrare. Så i morgon när jag ändå ska in till Kalmar igen så ska jag fixa ett kort där och ta tag i mitt liv igen:)

Ska äntligen träffa gumman min i morgon ska bli jättekul för va alldeles för länge sedan nu:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0