Duktig

Glöm det jag sa förut om att bara vara idag för har varit och handlat, bakat bröd och slängt in sängkläderna i tvätten och ska ta nya. Jag kan bara inte sitta hemma utan att vara nyttig:( Det är väl bra på ett sätt men när andra är hemma kan dom sitta och spela tvspel och äta gott och bara bry sig om sig själv men tyvärr funkar inte jag så för jag bryr mig om mitt hem för mycket för att låta det vara för en dag.

Det finns alltid att göra här hemma det är aldrig fint och prydligt en hel dag utan det kommer något mer att göra vilket man kan bli trött på speciellt när man är ledig och det ända man hinner göra är att städa och dona istället för att unna sig ledig tid och göra det man vill:(

Detta är min sista lediga dag denna veckan så kommer i alla fall iväg på hockey ikväll alltid något...

Hunnit kolla på nått avsnitt av Gossip Girl medan brödet jäste men nu måste jag återgå till sovrummet och fixa i ordning.

Hoppas brödet blir gott nu bara, det röda i är toltorkade tomater.




Kommentarer
Postat av: ANNA

Du är så duktig! :)

2011-01-21 @ 08:32:06
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0