...

Fy hur kan man vara så seg igentligen?? förstår inte detta måste nog brygga mig lite starkt kaffe tror jag.

Har i alla fall kollat vad Emmaboda hade att erbjuda för bra priser på soffor men hittade typ en som såg likadan ut som vi redan tittat på så vi får se hur vi gör.

Sen drog vi till Kalmar och lämnade Hannas gran på Ikea sen tog vi en snabb sväng in på modehuset, jag kom ut med en duschcreme och flytande handtvål med grapefruktdoft så luktade gott och va halva priset så då gick det bra:)

När jag ändå ska in till Kalmar i morgon för att träffa personliga tränaren så ska jag nog till plantagen och använda min värdecheck jag fick där när jag köpte granen.
Vill ha en grön större växt som ska stå på golvet och just den jag vill ha kostar 349:- men såg nu att den kostar 199:- och då betalar jag bara 99:- :) Får hoppas det finns i morgon med annars blir jag ledsen:( Kom ju på när jag kom hem att det är söndag då de flesta erbjudanden tar slut:( *håller tummarna*

Kanske drar in en sväng till Hanna en stund för vi är ju ändå själva ikväll för boysen kommer nog inte hem förrän runt halv 10 så blir godis och läsk framför tvn:)

mm grädde är gott Winzent:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0