...

Då va det morgon igen och jobb väntar mellan 9-16 sen ska jag ta bussen till stan och träna lite:) Tim ska ha bortamatch i Linköping så han ser man inte förrän runt 12 i natt:(
Och han ska ha bilen så han kör mig till jobbet och sen kör han till Lenhovda så därför jag tar bussen sen, de andra killarna från Nybro ska ta bilen upp men förstår Tim att han inte vill det utan åker bussen dit för sitta 5 större killar i en BMW det skulle inte jag heller göra. Tycker det är onödig kostnad för att kanske komma hem högst en timme tidigare.
När Tim får betalt vägen till Lenhovda och sen kunna slappa och umgås i bussen sen det är en självklarhet för mig också att göra jag som har haft den uppväxten med kring ett lag.

Sen ska nog Tims föräldrar kolla på Kalmar när dom spelar idag så då kan jag åka med dom hem så löste sig rätt bra:)

Är väldigt trött idag för va jättesvårt att somna i natt, vi kom hem halv 11 men somnade kanske vid 1.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0