fått nog

Nu får det fan vara nog med värken alltså är så trött, fjärde natten utan sömn mer än 3 timmar. Och vad hände inte igår om inte att Tim blev matförgiftad av sin pizza så han har spytt hela natten och för ett jäkla liv.
Och såklart så skulle värken vara mindre då så jag kunde ha somnat, men då är det han som håller mig vaken istället:( give me a break!

Det är inte kul med matförgiftning usch och fy men gick i alla fall över efter några timmar.

Kvar återstår jag med min värk som inte vill bli något bättre:( Det blir nog tandläkaren i morgon för kommer inte hinna bli något bättre tills dess:( Hatar att gå dit usch får gåshud så fort jag tänker på det.

Nu ska jag iväg och jobba 9-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0