fullt upp här hemma

Ja jag har ju inte direkt suttit i soffan och kollat på tv på hela dan bara för att jag inte åkt in till Kalmar.
Jag har skottat parkeringen hemma här för fastnade helt när jag skulle köra iväg till ÖB för slasket har blivit så djupa spår så man bara slirar i spåren så höll på en timme att få bort det värsta men vågar inte ställa in bilen idag för hoppas att det hinner smälta rätt mycket så kanske det försvinner nu.

Så åkte till ÖB och handlade förnödenheter, sen hem skotta och sen sågade jag ner granen och la i sopsäck, sen ner med julsakerna och in i förrådet och med massa annat som skulle in dit. Sen strykt nya gardiner och dukar och satt upp allt och slängt in jultyger i tvätten. Nu börjar jag känna av ryggen efter skottningen:( Slask är jävligt tungt att skotta bort så inte så lustigt.

Ska bara hänga in torkad tvätt och sånt sen ska jag sätta mig nån sekund och ta en kopp kaffe sen upp på crosstrainern:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0