Glad:)

Nu har hon som ville kolla på bilen varit här och hon köpte den:) det blev för 17 000:- och är jättenöjd.

Jag hoppas hon ska bli nöjd med den, så nöjd som jag har varit. Lika felfri och bra äldre bil får du leta länge efter så jag hoppas verkligen hon blir jättenöjd:)

Har så jävla ont i käken, det har varit ett helvete på jobbet med det idag så svullen som jag känner att det är:( Jag har fel yrke just då för efter att ha varit trevlig och stått i kassan och lett så gjorde det ännu ondare och värktabletten slutade funka:( Får hoppas jag får sova lite mer ikväll i alla fall. Värsta är att det gör ont ändå upp i tinningen så får snart panik:(


Hej då min trogne vän hoppas du gör din nya ägare lika nöjd som du gjort mig:) Kan säga att när man körde den själv sista gången idag och hörde hur bra den gick då ville man bara behålla den men det går ju inte för blir dyrt att ha 2 bilar när vi är mest i behov av en eftersom Tim har firmabil.
Men kommer sakna min Saab. <3



Kommentarer
Postat av: ANNA

Skönt att du äntligen fått den såld! :)

Och stackare med tandvärk, det är inte roligt. Hoppas det går över! Gurgla/skölj så mycket med Vademecum som du kan, det hjälper massvis!

2011-01-06 @ 20:10:10
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0