Hjälp, jag var en tonårsidol

Tittat på några avsnitt av programmet "Hjälp, jag var en tonårsidol" och när jag fick se ansikterna så kände jag igen många av dom:) Herregud vad länge sen det va man såg dom sist och häftigt att se hur dom ser ut nu.

Den allra bästa va ju så klar Jamie Walters, kommer ni ihåg honom?? Han va med i beverly Hills 90210 där han spelade Ray Pruit och va tillsammans med Donna mellan 1994-1996.
Då tyckte jag inte så mycket om honom för min stora förälskelse va i Luke Perry;) Han var the bad boy you know;) man va ju inte så gammal när man fastnade för serien, det va nog när dom körde alla avsnitt för andra gången som jag började titta för när den gjordes va jag ju bara 4 år hehe så kollade ju inte direkt då utan blev när jag var ungefär 13 kanske.
Men ni ska se Jamie Walters nu herrejävla he's smokin hot!! Han har lämnat branschen och har 4 barn och jobbar som brandman;) Men han vill börja komma igång med sin artistkarriär.

 

 

Sen ni som såg på Baywatch kanske kommer ihåg han som spelade Hasselhofs son Jeremy Jacksson. Han började i serien som 10åring och senare gick det utför, han hamnade på rehab för drog och alkoholproblem sen dess har man inte sett han så mycket. Men riktig läckerbit;) Kolla dom kindbenen.

 

 

Här har ni hela gänget, försök gissa vilka som är vilka:)

 

 

fr. vänster. Jeremy, Christopher Atkins, Jamie Walters, Bill Hufsey, Eric Nies, Adrian Zmed och David Chokachi.

 

Jeremy Jacksson - Baywatch

Christopher Atkins - Mest känd från blå lagunen

Jamie Walters - Beverly Hills

Bill Hufsey -Mest känd från Days of our lives

Eric Nies - The real World - New York

Adrian Zmed - Grease 2

David Chokachi - Baywatch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0