Jordnötssmörspaj

Det håller jag på att göra just nu:) Hoppas den blir god, pajskalet är på kylning en halvtimme sen får vi se hur det går:) Blir den god så kommer receptet upp här sen:)

Blir nog kassler till mat idag hade ingen fantasi eller matsug så hoppas det blir bra för den andra i huset också.

Kollat på sista SAW, har sett alla så visst ska man se sista också men fan va grotesk den är fattar inte vem som har sån fantasi och gör så många filmer med olika lekar. Man undrar ju lite vad den har för fantasier och drömmar egentligen, lite skrämmande.

Glad jag inte såg den i 3D på bio bara se en tarm komma flygande mot en uhhhhhh va äkligt!!
Nu har jag i alla fall sett den så nu behöver man inte se dom igen.
Sen har jag fixat hem filmen grown ups som finns ute på dvd just nu, den verkar riktigt kul så får se om vi ser den ikväll:) Är ju aldrig något kul på tvn på måndagar så blir nog film och paj:)

Mysmåndag får det heta:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0