Konsulent

Fan vad kallt det är ute vill bara stanna inomhus idag inte gå ut, men ska till Kalmar och träna sen är det jobb 15-19 så måste ju ut och skrapa bilen sen:(

Var igår på informationskväll för Oriflame vilket var intressant och man fick veta vad som kommer i närmsta kataloger. Syrran är ju konsulent och har nu värvat mig också:) Jag är ju galen i kosmetik och har sagt att jag ska jobba med det och nu gör jag det lite lätt vid sidan av.
Man kan också bli konsulent bara för att få hem katalogen så man kan beställa till sig själv så det är ju som att prenumerera men låter andra man känner också beställa.

Tim är hemma från jobbet idag för mår dåligt, började redan igår så blir ingen hockeymatch ikväll heller.

Ni som jag känner i närheten som är sugna på att kolla i alla hjärtanskatalogen som håller till 8 feb så säg till, det kommer en ny katalog var tredje vecka:) Och det är mycket erbjudanden i så mycket bra priser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0