Letar

Då va jag hemma igen efter att ha varit hos mamma liten stund. Är rätt trött nu eftersom jag fick gå upp tidigt och gissa när gubben kom och bytte filter?!! vid kvart över 10!! Tack för den säger jag bara, min lediga dag förstörd.

Har varit och handlat och nu slängt in lite tvätt så nu har jag gjort mitt för idag. Letar lite smyckeskrin som jag nämnt tidigare att jag velat ha i julklapp. Fick inget men letar efter det perfekta som funkar för mig.

Kollade på amerikanska sidor och hittade massa andra modeller än jag sett innan, t ex en som står på golvet ser ut som en minibyrå jättefin men kostar nog rätt mycket att frakta det:(

Den här va skitläcker, det ser ut som en spegel men du kan öppna den så innuti är det hängare för långa halsband, armband och längst upp flera rader för ringarna:D så jäkla fin det får bli en sån när jag skaffar hus;)

330 dollar

Sen har du denna som du ställer på golvet och på sidorna öppnar du så du kan hänga dina långa halsband:) skitbra för man har ju mest långa halsband ju:)

 

175 dollar

Synd bara att dom kostar över 1000:- och det har jag inte lust att lägga för det just nu:(

hittade dessa på denna hemsidan

 

Hmm mat ja det får nog bli kycklingsallad så man gör något med alla grönsaker man har innan det blir dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0