Måndag igen

Jaha då va det måndag, värken börjar att ge sig jag har inte tagit någon värktablett sen halv 2 igår så känns rätt skönt. Nu gör det lite mer ont för har legat mycket på den sidan men inte så att jag behöver ta något för det:)
Så väntar med att gå till tandläkaren någon dag till. Det va så sköööönt att sova ut gick upp för en halvtimme sen och har sovit praktiskt taget hela natten, vaknade vid 4 men kunde somna om igen:)

Börjar jobba vid 15 så är skönt.

Skulle åkt in till Nordic club men kände att sova är min första prio idag så åker dit i morgon och tränar.

Igår fyllde söta lilla Winzent 1 år:) Tiden går så fort och va jättelänge sedan jag såg honom:(
Hoppas Cattis har tid att träffas på onsdag en sväng:)

Ska äta lite frukost nu tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0