Middag

Jaha har varit i Kalmar idag och spenderat 10 000:- inte dåligt va;) hehe vi köpte nämligen soffa idag som kommer hem vecka 11:) Så ska bli så skönt att äntligen bli av med den gamla.
Sen köpte jag en grön växt lite större som står på golvet hemma.

Nu har jag gjort mig i ordning för ikväll blir det att gå ut och äta med Anja, Micke, Olle och Frida så ska bli kul:)
Jag har färgat om håret för blev galen på utväxten så nu är det bra igen:) Sen har jag köpt den där eyelinern jag pratade om och den va riktigt bra och lätt att måla med så rekomenderar den:) den kostar 119:- men kommer hålla väldigt länge känner jag:)

Denna toppen köpte jag hos oss på Lindex för 199:- genomskinlig spetstopp så har bara en svart BH under riktigt snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0