Narnia

Nu är Tim hemma från att ha jobbat lite och jag är hemma från min runda till Kosta outlet med mina föräldrar. Det blev ett par stövlar och en ny bok:)

 

 

Den är jättetjock och liten text så får se när jag börjar läsa den;) Eftersom jag är väldigt intresserad av allt med Hitler och koncentrationslägren och allt det så tror jag denna boken kan va bra eftersom han inte va så mycket bättre han. Och i skolan handlade det mest om Hitler och Starlin men inte mycket om denna mannen så vill veta lite mer.

 

 

Dessa köpte jag för halva priset i Kosta:) Vad tycker ni?? snygga nu till våren:)

 

Nu ska vi snart iväg till Kalmar och se Narnia på bio, ska bli kul vi båda har ju växt upp med serien Narnia och sett alla filmerna så hoppas denna kommer vara lika bra:)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0