nytt liv

Ja idag ska jag börja mitt nya liv:) Ska iväg till Nordic club och träna för första gången nu vid 12 för börjar jobba vid 15 så blir perfekt:) Denna gången är det blodigt allvar. Får se om det blir ett gympass eller nån gympa beror på vad som går nu vid 12 tiden och om det finns platser kvar.

Detta är i alla fall inget nyårslöfte så ska inte bryta detta som man alltid gör med nyårslöften;)

Jag brukar inte träna innan jobbet för är rädd att jag blir trött och seg men får hoppas på att jag blir tvärt om:)

Och regionsdekoratören var hos oss igår så undra hur det gick:)

Sen ringde Lotta från Nybrobutiken till mig igår med, det va så länge sen man pratade med henne så det va kul:) Hon undrade om jag ville jobba hos dom lördag den 26 feb. Dom hade visst vunnit försäljningstävling vid jul  så skulle göra något för pengarna så behövde folk som jobbar för dom då. Men kan bli kul att komma tillbaka lite nostalgi;) Linnea ska också jobba så då kommer vi 2 Nybrotjejer tillbaka:) Får se så jag inte jobbar på mitt jobb först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0