Oriflame

Idag är man ledig och är skönt sov ut idag och drömde som vanligt, ska snart iväg och storhandla tänkte jag och sen ikväll kommer syster och hämtar mig, mamma och Tims mamma för vi ska på en Oriflame kväll då man får testa nya produkter och lite sånt så ska bli kul:)


Är ju sån som vill ha koll på vad som finns inom kosmetik för det är ju ett stort intresse jag har och på tal om det så var Ellinor från L'oreal/Maybelline hos oss på jobbet i måndags och visade nya produkter vi ska få in som verkar jättebra som jag bara längtar efter:) Den första är en geleaktig eyeliner som är i en burk och medföljande pensel som ger de lite extra dramatiska ögonen, så den ska jag ha:)
Den finns på marknaden innan men i lite dyrare märken så kul att det kommer till Maybelline också:)
Sen kommer en ny mascara på L'oreal och vatttenfasta ögonskuggor så hoppas de kommer snart:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0