räkningar

Fy vad jag hatar räkningar det värsta som finns man bara ser hur pengarna försvinner:( Man fick väldigt bra lön denna månaden men allt är borta nu men bara för att jag köpte soffan från mitt kort så för det så har jag ju kvar allt från spar med bilpengarna istället så förlorat mer har man ju inte gjort för det.
Men Januari är förjävligt då elen kommer och den är ju på några tusen efter det varit så kallt men ändå har vi minskat kostnaden där sen förra året vid samma tid med nästan en tusenlapp:)
Men vi är ändå slarviga med att inte släcka överallt och sånt när vi inte är hemma och vi spolar mycket varmvatten då det är elvarme som måste värma upp vattnet så det är nog där kostnaden blir högre för resten är vi väldigt duktiga på:) Får bara vänta på vattenräkningen den kommer säkert nästa månad för att jävlas.

Är ledig idag i alla fall så är skönt:) väntar ivrigt under dessa 2 dagar som kommer att vårt kinect går att hämta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0