söndag igen

Vad helgerna går fort, typiskt när man hade så kul igår:) Det va länge sen jag skrattade så mycket. Och Cattis hade gjort smörgåstårta själv och va jättegod!:)
Idag är man trött och seg men ska om nån halvtimme iväg med Hanna till Emmaboda och kolla soffor, för dom hade upp till 70% på soffor tills idag så måste kolla:)
Sen ska hon och jag vidare till Kalmar och lämna in hennes gran så vi far och flänger;) Killarna är ändå iväg och ska spela hockeymatch så måste ju roa oss lite också:)

Här är lite bilder från igår och söta Winzent herregud vad stor han har blivit:) Blev helt chockad när jag såg honom:) Han är så härlig och inte alls blyg utan ska vara där alla andra är:)

Här är Cattis, Nadine och Jenny

Jenny, Cattis och jag och så klart lille Winzent.

Tim och Winzent som alltid är glad:)

Mange, Nadine och Jenny

Jag och Cattis måste ju posera lite som vi brukar göra;)

Jag och älskling men han gillade inte blixten hehe vissa vande sig efter alla poseringar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0