vad händer

Onsdag idag och trettondagsafton, är ledig idag också så rätt skönt. Ska väl äta lite frukost sen iväg och handla lite kanske. Fick inget vidare uppvaknande idag så sov lite extra men blev för länge kände jag nu så man blev seg.

Det är verkligen inte Tims dag idag så som den började, så tänker på dig honey hoppas resten av dagen flyter på.

Har så jäkla ont i käken längst bak så är väl mina visdomständer som håller på, kanske har ont i dom nån gång varannan/var tredje månad så tänker inte dra ut dom för går snart över.

Sen ska en komma och kolla på min bil i morgon så håll tummarna att hon vill ha den:)

Nä idag är jag rätt omotiverad så drar iväg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0