resultatet

Jaha då va jag ju hos min PT igår och gjorde ett nytt träningsprogram med mer fria vikter så har förbannad träningsvärk idag i benen.

Men vågen visade i alla fall mer än jag trodde om man tänker på att jag inte tränat på 1½ vecka och varit hos Anna då det blev mycket mat och alkohol. Men nådde mitt delmål i alla fall:)

Jag började för 6 veckor sedan på 73 kg och med träning 3 gånger i veckan och kalorisnål mat (men också unnade jag mig något under lördagarna) så mitt delmål va att komma under 70 kg på en och en halv månad och det klarade jag:) ligger på 69.5 kg:) Så 3.5 kg ner och nästa delmål är 65kg och det ska nog gå eftersom jag verkligen inte får ha såna långa pauser igen och nu när jag kör mer fria vikter så borde det gå lite fortare. Hade jag vägt mig innan jag åkte förra helgen och tränat så hade det nog varit ungefär 2 kg till men då hade jag fått värsta bakslaget nästa gång då jag hade säkert gått upp nått kg pga helgen så är jättenöjd, så nu är det bara att köra på:)



Men när man går upp idag så får man värsta chocken... Det snöar som fan och är helt vitt på marken:( Och det verkar inte vilja sluta heller, fan ska det aldrig ta slut!! Ska bli flera plusgrader i helgen så hoppas det smälter fort.

Igårkväll fick vi hem vår nya soffa äntligen:) Så är så nöjd med hur vardagsrummet är nu soffan är väldigt stor men rummet blir mer hemtrevligt:) Så nu kan jag bjuda hem massa folk igen som får plats:)
Bilder kommer sen.

Börjar jobba 12-18 så kan sitta och njuta i soffan med älskling lite till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0