Söker info

Jag är på jakt efter någon som har/haft erfarenhet av anabola steroider som kan berätta sin historia, då jag ska skriva en sluttenta och satsar på doping och hur vi är besatta av att få den perfekta kroppen med hjälp av preparat.
 
punkter jag vill veta:
 
* Varför tog du anabola?
* hur påverkades du psykiskt och fysiskt?
* varför slutade du ta tabletter? / varför fortsätter du ta med de risker som finns?
* nådde du dina mål med hjälp av dessa piller?
* hur tog/tar dina närstående det att du dopar dig?
 
Finns det någon där ute som har erfarenheten jag söker så snälla hör av er, detta ska vara färdigt till den 17:e dec så skulle behöva info inom den närmsta veckan.
 
Hoppas på någon är modig att höra av sig och berätta sitt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0