Händelser sön-tis

Ja eftersom jag inte kan blogga via mobilen så får jag sammanfatta vad som händer när jag väl är hemma vid datorn istället!

I söndags så drog jag och Tim ut på en inlinesrunda vilket va väldigt skönt fast man inte är direkt proffs på att åka men man lär sig:)

Sen igår så åkte Tim och jag till Kalmar och gick lite vid Kalmarslott och vid vattnet, tog "ful"bilder via instagram men självklart missade jag att share dom så dom försvann:( Instagram är inget jag är inne på så mycket så inte lärt mig det.

Sen satte vi oss på Söderports cafe och fikade, det ligger precis vid slottet så väldigt mysigt ställe:) Sen promenerade vi lite runt Stensö innan Tim skulle iväg och träna 1 timme. Då passade jag på att gå på Rusta och Ikea och småhandla lite:)
Sen drog vi hem och skulle grilla lite flankstek och ugnsgrönsaker + grillad majskolv och aubergineskivor:) Slutade med att mamma och pappa kom och åt med oss dom jag pratade med mamma i telefon medan vi gjorde mat och helt plötsligt hade jag bjudit in dom så va bara att fixa mer mat;) Men gott och trevligt va det:)

Idag är skitväder och vaknade på fel sida så va skitsur (är fortfarande inte på topp) men ikväll ska jag in till krögers med tina och alex en runda så hoppas på att det spricker upp och jag är muntrare;)

Knackade på dörren förrut och det va posten som hade expresspaket till mig och det va min efterlängtade onepiecejacka som kom:) Nu vill jag inte ta av mig den för gud vad härlig den är:) Helt klart värd pengarna!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0