Kräftskiva:)

Städat och donat idag som en galning men nu sitter jag och väntar på att Tim ska bli klar för ikväll ska vi på kräftskiva:)
Det är hemma hos familjen Nilsson och har gjort en kycklingpaj tills ikväll.

Igår så blev det i alla fall jobb till 4 sen träffade jag Sofie på stan för en fika, sen anslöt sig Alex så det va en mycket trevlig fika med lite shopping också. Såg en jacka jag bara inte kunde låta bli för den kostade bara 350:- så är nöjd:)
Sen hämtade jag Tim från gymmet så satte vi oss på stars and stripes och åt sen gick vi på bio. Såg the mortal instruments, den va bra lite äventyr, action och drama i ett och jag fattar inte hur de lyckas få en "ful" kille att bli riktigt tilldragande med mystik. Samma känsla som med Edward i twilight man kan inte få nog av han och vill bara hoppa på han;) men i riktiga livet är de inte så snygga i alla fall inte den här blonda killen då jag aldrig gillat killar med längre hår och just de ansiktsdragen. Men i filmen wow;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0