2 dagar kvar

Det börjar närma sig med stormsteg:)

Börjar 12 idag igen så gick upp vid 8, somnade med huvudvärk och vaknade med de. Har min hjärna börjat gå på semester redan tro?
Har redan hunnit klippa gräset och göra i ordning ute och duschat så nu ska jag sätta mig i solen lite tänkte jag innan man ska in och svettas i butiken.

Kanske sätta på lite mer kaffe.

Saknar min Anna så grymt mycket, önskar att du kunde bo närmre nu:( <3

Är så glömsk och uppslukad av jobbet så jag har en tendens att isolera mig själv från alla, dålig på att höra av mig till folk så jag skäms men sen är det ju inte bara min uppgift heller men får dåligt samvete de få gånger jag stannar upp i allt:( men under semestern så hoppas jag på skärpning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0