3 arbetsdagar kvar.

Ja inte långt kvar nu till semestern!! Full rulle tills dess men då går tiden fort:) hjärnan börjar gå in i semestermode då jag är ovanligt trött på morgonen. Jobbar 12-19 idag och i morgon sen 9-15 på fredag!! Gutt!! Krögershäng fredag kanske. Nån som är på?;) fast hmm pengarna börjar ta slut så vin/drinkkväll hos mig:)

Sen är det ett stort frågetecken jag stör mig på. Varför snackar man skit om en person som tagit tag i sitt liv? Är det för att må bättre själv för att man inte gör det? bara för att man inte har ett eget liv man orkar ta tag i?
Tycker man det är så irriterande att andra lyckas förändra nått så man måste skämta och vara spydig mot den personen bakom ryggen?
Jag har själv varit en sån patetisk person men bara för att jag själv skämdes över mitt eget liv som jag inte tog tag i. Skäms för att jag va sån men allt handlade egentligen om föraktet mot mig själv och de ursäkter jag skapade för att misslyckas.
Rannsaka dig själv om du kommer på dig att prata elakt/spydigt om en person som verkligen lyckas, varför gör du såhär? Vad kan du göra för att må bättre själv?

Jag blir så glad av människor runt mig som verkligen ser hur jag går ner och är uppriktigt glada för min skull utan bitterhet mot en <3
Bara för att man lyckas så blir man inte expert på detta, vilket jag verkligen inte tycker, men tipsen är byggda för de som bara vill ha en liten push och som funkat för mig. Detta fungerar kanske inte för dig men då är det bara att hitta nått för dig.

"I don't give a fuck what you think, this is my blogg!"

Ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: ANNA

Du är så jävla grym och snyggast och bäst i världen! Bry dig inte om idioter som saknar liv! PUSS <3

2013-07-18 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0