FitnessGuru

Snabbt tips på ett mellanmål som är bra för kroppen som innehåller protein är fitnessgurus proteinpulver Onewhey isolate. Eftersom jag kör periodisk fasta så äter mellan 12-20 och kanske börjar jobba vid 12 då tar jag en sån här shake innan jag går ut i butiken så håller jag mig mätt tills jag har lunch runt halv 3.
Jag har smaken Rocky road som jag tycker är godast men finns många smaker att välja mellan:)
Jag väljer just Isolate pulvret då det inte innehåller något laktos då jag är känslig för det.

Och det ända tillskottet i tablettform jag tar är oneheat p.m vilket är en tablett som ökar förbränningen som du tar innan du går och lägger dig, som jobbar på natten medan du sover. Det som är bra med dessa tabletter är att de innehåller mycket bra ämnen för kroppen och jag sover bättre under tiden jag tar dessa. Så för mig är det inte ett "bantningpiller" utan mer ett tillskott för kroppen. Tycker inte om att proppa i kroppen massa konstiga piller och varför det? Bara för att du tar bantningpiller så måste du jobba för att gå ner i vikt för det, det är inget mirakelpiller!
Fitnessguru är väldigt pålitligt och är en av skandinaviens största kosttillskottleverantörer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0