Fotboll och vätskebrist

Ja fy fan vilken dag igår. Först åkte vi till stranden och solade, smörjde mig och hade massa vatten med mig och mat. Sen vid 3 åkte vi in till Kalmar då Tim skulle träna så satt där i skuggan och drack vatten åt en kexchoklad och lite annat efter hand.
Sen va vi på fotboll, kvartsfinalen mellan Norge-Spanien och då tog jag med en energidryck och käkade popcorn då jag kände mig lite vimmelkantig.

Sen hemma va de lugnt men när jag vaknade på natten snurrade allt och mådde piss. Vågade inte gå och lägga mig då känslan som att allt snurrar runt en är det värsta jag vet. Jag drack massa vatten, käkade frukt utan framgång. Det snurrade till ibland så man höll på att trilla dit.

Sen började jag frysa, Tim tvingade ner mig i sängen orolig som jag va. Kunde inte vända mig åt vänster då det snurrade mer så låg blixt stilla. Sen efter ett tag somnade jag. Sen väckte Tim mig tidigt i morse och mådde fortfarande inte bra så tryckte i mig en vätskeersättning oh somnade om. Nu är man uppe och mår bättre efter en till vätskeersättning men är mosig i huvudet och trött så håller mig i skuggan idag och helst hemma så jag får i mig mat och dricka som jag ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0