Maria Nila

Ni som känner mig så vet ni att jag är väldigt rädd om mitt hår pga att jag har så fint tunnt hår och jag vill kunna ha långt hår.
Jag köper hellre dyrare hårprodukter än billigt skräp som gör mitt vår risigt.
Nu har jag hittat en bra kombination till mitt hår så har inte haft såhär fint och långt hår sen jag va liten:)

Så här är ett tips om en riktigt go hårinpackning för färgat hår, som håller färgen "vid liv" längre och skyddar mot värmestyling och uvstrålar. Håret blir super mjukt, glansigt och luktar gott:)

Finns att köpa på T ex lyko.se och bangerhead.se.

Finns mycket för alla hårtyper.

Denna burk är på 250 ml och kostar 199:- (jag fick testa denna via Glossybox men köper gärna den).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0