Mina framgångar

Ja nu är det ett tag sedan jag skrev och många trogna läsare kanske undrar hur det går med min periodiska fasta. Här kommer därför en sammanfattning på hur mitt år sett ut. Ni vet ju att jag och Tim kickstartade året med en paleoutmaning vilket gjorde att jag tappade 4 kilo men jag är så trött på att tycka illa om min kropp så jag fortsatte ha koll på min mat eftersom min motivation till träning har varit på noll och som en på tims gym sagt så är min viktnedgång den bästa och säkraste man kan göra, för förändrar man kosten först och går ned sakta så är det lättare att hålla vikten.
Och det kan jag säga att det märks för att förut gick man upp jättelätt när man hade ätit skräpmat eller varit iväg en helg utan träning. Nu har jag haft flera såna helger med mer mat och dricka än rörelse men vågen rör sig inte vilket får mig att våga unna mig något utan att få dåligt samvete varje gång:)

Och speciellt nu under min periodiska fasta, vilket har fungerat superbra då min kropp är så van vid att jag äter mellan 12-20 och inga problem. Jag går inte hungrig på förmiddagen även att jag jobbar oftast på förmiddan, så har hållt på i snart 2 månader och håller nog på tills vi åker till Turkiet men har någon paus nån gång ibland när jag tycker det är värt det:) mäter och väger mig en gång i månaden och har den senaste månaden gått ner 1,5 kg oh 4 cm runt midjan och nån centimeter på alla ställen så är inte långt i från mitt mål:) sammanlagt detta året har jag gått ner 9 kg och 18 cm runt midjan:)

Här kommer en bild på mig som störst och en med samma klänning som jag hittade igen och kan säga att jag höll på att tappa den nu:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin är du Ida och superbra jobbat!! Självklart vat du fin innan ockaå ;)

2013-07-05 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0