Skön avslutning

Det har varit en kul helg med mycket skratt men också saknad. Har inte varit hemma så mycket denna helgen medan Tim varit iväg då jag känner mig rastlös hemma ensam och känner då mer saknad av Tim.
Jag och tims närmsta släkt med respektive var på teater igår "älskling jag var visst gift" med bl.a Tomas Petersson. Den var riktigt rolig men eftersom Tim inte kunde gå så fick min syster följa med.
Sen efter det åkte jag och syster till henne för att grilla och dricka vin/drink. Så sov över hos dom och vakna till att Maya blir överlycklig när hon ser att jag är kvar på morgonen efter, det värmde:)
Sen idag har jag, syster och Maya varit på kosta outlet då Maya behövde uv-dräkt och lite annat:) jag köpte bara ett armband.
Sen åkte vi till mamma och fikade och solade medan Maya badade i sin lilla pool vilket blev en blöt historia för en annan också;)

Nu är jag hemma och har tränat vilket var väldigt skönt:) körde mitt 7 minuterspass jag skrivit om innan då man kör en övning 30 sek så hårt man kan. Mjukade upp kroppen innan med lite styrka t ex Marklyft, men eftersom jag var hemma och inte har nån dämpande matta så vågade jag inte lägga på de sista vikterna för att verkligen se hur mycket jag kan ta. Har kört Marklyft en gång innan så kul att se att jag ökade i vikt sen vintras:) tar väl inte överdrivet mkt men är nöjd ändå, fick upp sammanlagt 62 kg men har mer i mig men då måste jag ha ett ställe där jag kan dumpa vikten ifall det blir för mkt.
Men nöjd för ikväll och sitter nu och väntar på att älskling snart kommer hem:)

Sen är det jobb mån-lörd denna veckan med start 8-17 i morgon. 2 veckor kvar att jobba innan semestern, börjar bli segt och speciellt nu när sommaren äntligen kommit:( men ska ju till Turkiet v. 32 så ska inte klaga;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0