Slappdag

Idag har varit en lugn och skön dag. Har ju inte mått riktigt okey så har hållt mig från solen så mycket jag kan då jag fick mycket färg igår:)
Tim och jag cyklade ner till stan och åt lunch och sen kollade vi på nya cyklar, vi är nämligen väldigt intresserade på att köpa hybrid cyklar så vi kan verkligen motionscykla ihop då vi tycker det så skönt att cykla runt.

Nu sitter jag hemma själv då Tim skulle till Kalmar och träna och hålla i två träningspass. Sen skulle ett gäng spela lite volleyboll och grilla vilket de ville att jag också skulle hänga på men mår fortfarande inte hundra så ville stanna hemma så jag är pigg till imon.
Och nu har molnen kommit så myser framför tvn med lite iste istället:)

Osminkad och solbränd, det är semester;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0