Sovmorgon

Ja det fick jag idag också då en ville byta pass, så jobbar 12-19.
Min katt blev glad i alla fall då hon gillar att mysa i sängen på morgonen:)

Igårkväll när jag kom hem så höll Tim på att fixa nånting på tvn men fick inte veta vad förrän efter vi ätit.
Sen tyckte han att vi skulle ha popcorn men först va jag tveksam då min fasta börjat, men han sa att det är det värt.
Och kan säga att de va det:) han hann knappt starta filmen förrän jag hörde vilken det va, fast and furious 6:D
Jag älskar ju dessa filmer och detta va inget undantag då de band ihop alla filmer. Jag har alltid tyckt sämre om Tokyo drift för aldrig sett den som en av filmerna utan en egen, men nu kopplades den in och tror det blir en film till:D överlycklig satt jag där och hoppade:)
Tack älskling för den överraskningen, du vet vad jag tycker om:) <3

Nähä upp och hoppa, måste duscha och dricka mitt kaffe innan jobb:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0