Go helg!

Ja då va även den här helgen snart slut:(
Vad har man hunnit med tro? Alldeles för lite men va fan man försöker njuta lite i alla fall:)
Var ledig i fredags så på morgonen fick jag frukostbesök av mina föräldrar, sen på eftermiddagen blev det hem och hälsa på fina Hanna som har nu fyllt vuxen (25 år) ska bli kul att få fira dig riktigt sen;) Och troligtvis köper jag kort på Friskis så då kan vi träna järnet sen;)

Sen drog jag hem till Agebo, skulle fiskat kräftor men vädret ville så klart nått annat. Så pappa, Pelle och Rolf hann försvinna ner till kanalen med burarna medan vi andra stannade hemma och tur va väl det då himlen öppnade sig så männen va lagom blöta när de kom hem;)

Blev i alla fall grilla hamburgare och korv och ha det mysigt innan jag drog hem för att sova.

Lördagen bestod första delen av jobb, sen blev det hem och packa lite då vi skulle till Agebo för ett andra försök till kräftfiske. Tog med oss kastspöna för att förhoppningsvis få nån fisk med, MEN Tim och jag hann ut i båten och en fisk hann släppa från min krok och de på land hann tända grillen, DÅ öppnade sig himlen riktigt ordentligt så alla sprang till bilarna och Tim rodde så gått hann kunde hehe!

Så blev grillning hemma igen men senare på kvällen innan det blev mörkt åkte Tim och jag för att vittja burarna en gång (utan resultat).

Sen i morse va vi ute och tog upp alla burar och sen fiskade vi lite. Blev ingen fångst denna gång, något har hänt i sjön ingen förstår vart kräftorna tagit vägen:(

I eftermiddag har Tim och jag varit i Kalmar, närmare bestämt stars and stripes med ett gäng för att se Liverpool möta Manchester United. Till slut ÄNTLIGEN vann Liverpool över de jäklarna så nu är jag glad här hemma men inte Tim;)
Ligger nu halvt döda i soffan och kan somna när som typ för i morgon är det måndag IGEN!!:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0