arbete och åter arbete

God morgon ni där ute, då va det morgon igen och man är uppe innan 9 vilket är starkt av mig när jag inte börjar förrän vid 13.00:) Nu ringde mamma och sa att dom kommer på fika snart så de va tur att jag gick upp förut:) stackars mamsen som sitter i rullstol med brutet ben, men nästa vecka får hon förhoppningsvis ta av det:D

Jag kommer ju tips om lite produkter på min blogg så lika bra att visa er dessa som jag tycker är jättebra som min sötnos Anna tipsade mig om:)

det första är shampoo och balsam från Bed head och är för blont hår, det luktar jättegott och håret är väldigt lent efteråt och håller sig så länge:) köpte det på extrapris på bangerhead.se för 399:- för båda:)




sen har vi för ansiktet, Neutrogenas visible clean oil-free face wash och make up remover det bästa är att man kan låta det sitta kvar i ansiktet, man behöver inte skölja av ansiktet efter att ha använt det vilket gör att jag använder det varje dag:) (är lite lat av mig annars) det är superbra det med för man kan använda removern för ögonen också:) känner sig len i ansiktet sen. köpte det på apoteket för 67 kr styck.



Tack Anna för tipsen dom är super:) älskar att testa nya hår-&hudvårdsprodukter:)

Nu kommer fikaleveransen:)

ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Va kul att du gillade dom! :) Jag ääääälskar produkterna från Bed Head, dom är bäst!

2010-08-12 @ 10:42:30
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0